5.30-8.10 Zabawy swobodne, konstrukcyjne stolikowe, rozmowy indywidualne z dziećmi, praca indywidualna wg programu wspierania i korygowania rozwoju.8.10-8.20 Czynności higieniczne przed śniadaniem.8.20-8.50 Śniadanie.8.50-9.00 Poranne zajęcia ruchowe.9.00-9.30 Zajęcia dydaktyczne wg podstawy programowej.9.30-10.00 Zabawy swobodne/zajęcia dodatkowe.10.00-10.10 Czynności higieniczne przed II śniadaniem.10.10-10.20 II śniadanie.10.20-11.30 Spacer lub zabawy na placu zabaw.11.30-11.40 Czynności higieniczno-porządkowe przed obiadem.11.40-12.10 Obiad.12.10-12.45 Relaks/czytanie bajki przez nauczycielkę lub słuchanie bajek.12.45-14.00 Zabawy stolikowe.14.00-14.15 Podwieczorek.14.15-14.45 Zajęcia kreatywne rozwijające uzdolnienia dzieci (plastyczne, taneczne, teatralne, kulinarno-zdrowotne, przyrodnicze, czytanie bajek).14.45-16.30 Zabawy swobodne w sali lub na świeżym powietrzu.